Åter at work

Börjar bli bra på engelska nu ;)

Sitter iaf på jobbet nu. Och tusan vad det ringer mkt för att vara en fredag eftermiddag.

Är så sjukt sugen på att köpa massa kläder nu ! Men jag har ju iiiinga pengar.
Så fort jag får mina pengar från försäkringskassan så ska jag beställa tid för håret. Ser inte fräsch ut nu.
Och sen måste jag betala för veterinärbesöket förra veckan, och resten på min plattång. Just ja, telia räkningen också.
Sen är nog pengarna slut haha. Men får ju mer typ dagen före julafton.
Men det är ju då det. Ahhh dumma klädsidor som får mig att vilja handla så mkt.
Har hittat massa saker som jag vill ha ju. 
Bl.a ..

 Lipsy Stitched PVC Strap Silk Dress TFNC Asymmetric Lace Sleeve Ruched Dress
 Woona Polka Dot Ruched Satin Mini Dress   Unique Boutique Embellished Grecian Chiffon Dress 
      ASOS Silk Corsage Babydoll Dress ASOS Corset Body Fitted Dress in the style of Paris Hilton 
  Steve Madden Platform Leopard Peep Toe Shoes   Paul's Boutique Patent Croc Twister Bag 
Lipsy Satin Bow Clutch Impress
  Satin Pleat Dress Johanna Jeans
 WR-0022  Finns i stl:  26-32 26-34 27-32 27-34 27-36 28-32 28-34 28-36 29-36 1VM-0915  Finns i stl:  ONE SIZE 
Det var lite av vad jag vill ha ;)  Synd att man inte skiter pengar..

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaingen aning. förrvirrad gubbe! vet ju knappt nå johanner i söderhamn ;P

2008-12-05 @ 14:46:30
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

du är utmanad på min blogg!

2008-12-05 @ 14:52:45
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja det var ju de jag tänkte också så

2008-12-05 @ 15:56:25
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0