4e Advent

Sitter och tittar på Heart break hotell nu hehe. Började precis. Det är en jäkligt rolig film haha !
Det bästa är i slutet av filmen, " om jag säger att du har svamp i underlivet så menar jag för fan inte kantareller " hahahah!
Har vart en lång dag idag, nästan iaf. Började med att åka och släppa ut hästarna kl 7. Eller man kan säga att jag bröjade med att bli förbannad haha. Först för att jag var tvungen att kliva upp, och sen för att det inte gick att skrapa rutan på bilen. Det  bara gnissla och vart smårepigt. Så jag starta  bilen och åkte ändå, och tänkte att de blir väll varmt snart. Så starta jag vindturetorkarna som jag inte borde ha gjort haha. För en var fastfrysen och hängde inte med. Så nu är den helt mongo hahaha. typ hänger lite vart den vill.

Efter det iaf så åkte jag hem och sov vidare med mitt lilla äckel. Vakna typ halv elva och klev upp och käkade frukost med familjen. Sen åkte vi på e-center och handla present till Wille å så åkte vi dit på kalas.

Och nu har jag varit i stallet och mockat och tagit in hästarna. Det var inte roligt hehe. Blött som tusan och blåsigt. Fick hänga i täcket på Gubben för att inte halka när vi skulle upp för backen.

Blir nog tidig kväller idag, upp tidigt i morgon och åka till stallet innan vi åker till Gävle före kl 10 : P



Kommentarer
Postat av: Lillflisan

Ser också på den :D Verkar skitbra!

2008-12-21 @ 21:13:50
URL: http://lillflisan.blogg.se/
Postat av: kamilla

GOD JUL! :D

2008-12-21 @ 21:18:03
URL: http://kamillasliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaaa den såg jag ju med dig för sjutton gubbar. hahahaha

2008-12-21 @ 21:22:07
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0