Vilken nyhet !

Har vart på Fotboll i järvsö idag, Eller vi skulle ha vart men vi åkte fel å va lite sent ute så vi han bara se typ 10 min av matchen :P Men men . Sen åkte ja å mamma å nelly hem å käkade lite, å ja åkte till stallet. Tänkte rida å fixa så ja hade tid över att vara med jesper sen, Men självklart så hade ja inte behövt skynda mig att få det gjort, han lika gärna kunnat åka till stallet nu :P Han lär ja ju inte se förns inatt, om ens det :P



Aaaaaah, vi som skulle ha "filmkväll" , Vi två. Ja hade verkligen längtat efter den här helgen, allt kändes så bra. Ja hade sett fram emot att vi skulle få ordna upp vårat förhållande, prata ut om massa saker som verkligen inte är BRA ! Men igentligen, va väntade jag mig ?  Det är liksom MINA problem känns det som, visst det är Jag som lider, men det är inte jag som Gör fel. Iaf inte som jag ser det, och alla andra.. Det kan aldrig bli bra heller, så länge det bara är en av oss som vill ordna upp det hära..



Säger bara Less


Kommentarer
Postat av: Ida

stackare.. så har drog iväg och gjorde något annat då alltså ?? vilken rövhåla

2008-08-17 @ 13:06:38
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kim

Ne alltså, han åkte till sthlm å hämta möbler, men hela kvällen sket sig för han kom inte hem i tid, Kom till mig halv 12 :P hehe

2008-08-17 @ 16:50:56
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0