torsdag

Och usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera. Kanske iofs ingen som bryr sig haha, men ja vet att ja tycker det är skittråkigt med folk som bara skriver ibland.
Jag sitter på jobbet nu iaf. Fick jobba igår ändå så ingen sovmorgon för mig. Men i morgon så hoppas jag på att få sova ut, Med fint sällskap dessutom :)

Igår så va jag och mamma till stallet, och med Carinas hjälp så försökte vi fixa Lussis hov. Hovslagaren har ju sagt fel vecka till mig, så han är i utlandet nu ! Jävligt passande. Hon kan inte gå utan sko tills på måndag det är väldigt omöjligt. Så vi tog en sån här plast sko, som Carina hade som va för stor för Gubben. Sen virade jag massa rosa sån här självhäftande grejjs både innanför och utanpå. Såg riktigt fult ut hahaha ! Kan lägga ut bild när ja kommer hem sen. Hoppas det sitter kvar någolunda till på måndag iaf :P


Kommentarer
Postat av: Ida

läckert kim ;D haha

2008-08-28 @ 19:01:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0