Tisdag

Och jag jobbar och sliter, Jobbar iaf hehe. Sitter och stämplar dagens fakturor nu, har suttit med dom typ en timme haha ! Hade kunnat göra klart det på 5 min igentligen men då har ja inget att göra sen ;P Jag längtar till i morgon ! för då får ja soooova ut :D  sweet



På torsdag kommer min kära pojkvän hem. Lite tidigare än vanligt, och jag har nog bestämt mig för att jag stannar hemma i helgen. Blir enklast så, med alla djuren och så. Måste sko Lussi Omgående också ! Skon på hoven som är trasig sitter aplöst, eller iaf så gjorde den de igår kväll så idag kanske den inte sitter alls haha . Inte bra, hennes hovar går sönder så lätt om hon får gå barfota.

 

Jag är så sjuuukt sugen på att beställa massa kläder, Men det finns ju typ ingenting i lager utav de som jag vill ha från Ellos, så jag väntar nog med det. Annars vill ja ha ett par byxor och en tröja från Nelly men vet inte om ja har råd att lägga ut dom pengarna, inte skitbilliga kläder på den sidan. Men får jag mina pengar från arbetsförmedlingen grejjset (pengar för tre månader) så har ja råd hehe. Men brukar ju vara mycket tjaffs me dom där papprena man skickar in så man vet ju aldrig. Haha va mycket ja skrev nu..



Love you     ♥          Och jag saknar Ida Wallström

Kommentarer
Postat av: Ida

åh saknar du mig ?! :D Jag saknar dig också jätte mycket!

2008-08-26 @ 10:58:48
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0