Städ dag

Kan man säga, mamma hade lämnat en fin lapp på bordet om att vi måste städa alla tre ungar, för dom ställer ju upp så mkt på oss. Det slutade ju med att det va Jag som städade allt själv, fast inte hallen för den hann jag inte med. Den andra va me sina kompisar, å kevin har spelat tv spel hela dagen. Nöjd mamma kommer blir när hon kommer hem då icke ! för ja kommer tala om att ja har gjort allt själv mohahaha ;)
Nu sitter ja å belönar mig me lite data å lite Coca cola ;D




Va ju till gävle igår också, ja lyckades hitta ett par billiga byxor som ja kunda ha också ! :D dåligt nöjd hehe, skönt att slippa lägga ut 1200 på ett par byxor :)

 

På högra bilden ska vi kolla på byxorna å inte på det fula ovanför haha . Inte heller uppmärksamma mitt stökiga rum.

Kommentarer
Postat av: Hihi

jävligt het mage du har asså ;O~~~~~~

sjukt go å runka till e du :)

2009-04-11 @ 13:21:38
Postat av: Hihi

Nu är man här å runka till dig igen :)

2009-06-05 @ 02:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0