Söndag

Hatar söndagar
Vart sent igår, senare än ja trodde det skulle bli haha. Trodde ja skulle gå å lägga mig tidigt ja eftersom ja hade så tråkigt men jag höll ut å det lönade sig.
Jonas och bag in da box på donken parkeringen, Vilken syn säger jag bara. Vart lite "drag racing"  ute i mohed också, skitroligt ! speciellt när det började regna, höhö

I morgon så ska vi åka till Gävle iaf. Jag , mammsen, amanda och kevin :) Kevin har uppkörning så vi ska dit å bara åka runt ända tills han ska köra upp, så han får känna på trafiken där lite. Så självklart hoppas ja på att de blir lite kika i affärer också när man ändå är där liksom ;)

Ida kommer hem i veckan, mycket skojj :) Hoppas på lite rumpa skak på tranan på onsdag också ;P Om kevin klarar sin uppkörning i morgon så har vi skjutsa iaf .
Nån mer som är sugen på lite Tranan ? Säg till bara.

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag är sugen ! ;)

2008-08-10 @ 15:15:32
Postat av: Kim

hehe men va härligt, bara att hänga med det ;)

2008-08-10 @ 17:36:21
Postat av: Ida

Hehe ;D skaka stjärten kimpan!

2008-08-10 @ 19:34:17
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0