Snart är det fest

Jajjemen ! synd att ja är långt ifrån klar bara haha , som vanligt det. Jens å kevin håller på å fixar "musik anläggningen" nu, i köket haha, Så vi kan parta till bag in da box sen ;) nice
Jag har bara lite ja måste göra före, åka å fixa stallet, åka ut med hundarna så dom får bajsa. Sen åka ut med dom och Nelly till mormor å morfar, om hon nu inte ska sova i ljusne då får ja åka dit ist.. Sen efter allt det så kan ja börja duscha å göra mig klar för fest :)

Igår så va de en lite sorlig dag, Kevin ringde och berättade att han och Anton hade sett en katt som typ släpa sig över vägen för den hade blivit påkörd :/ Å inte fan kan ja bara sitta hemma då heller, när ja vet att någons stackars katt har blivit överkörd å kryper omkring i diket å har jätte jätte ont :S Så jag åkte å hämtade kevin å anton så fick dom visa mig var den låg, när vi kom dit så levde den fortfarande, lyfte lite på huvudet när ja kom å ja kände hur hjärtat slog, sen kom de nåra fler dit men tillslut dog katten :( Fast de va skont det iaf så slipper den lida. Den hade inte klarat sig ändå för bakbenen va av, å den hade inre skador för de rann blod ur näsa å mun.. stackars lilla katt, dräktig tror ja hon va också, en jätte liten katt me superstor mage, va nog inte långt kvar till att föda dom där skulle ja tro. Nä uscha.. Å dom som äger katten vet inte om att den ligger där heller, men den hade ingen märkning nånstans så ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0