Dagen efter

Jaa pigg idag då haha ;P ganska iaf, fast ja hade ganska ont i huvudet i morse. men de gick över haha .
Vi hamnade såklart på Olles igår iaf, anton, kevin å jens åkte in först med Bittan, sen åkte jag Jonas och Henke med nisse hehe, Alla kom in hela å rena iaf på krogen ;P värre va de när man skulle ut sen haha, Vart mycket dans å tok iaf därinne :) kul folk träffa man :) Synd att kvällen slutade som den gjorde iaf, kevin å jens spydde ner hela kebaben, de va ju inte allför kul. Sen en annan sak också, som aldrig verkar förändras verkar det som.. Men men man lär av sina misstag, ja får nog ta å sluta gå ut under dom här omständigheterna ja. Om ja inte vill vara lessen varje gång ja åker hem :P Fick mig en pratstund med Tobbe iaf, å de gjort faktiskt att de kändes lite bättre. Men sen rann det bort bara. Va less ja blir, vad ska ja behöva göra för att du ska sluta me de där!? göra likadant tillbaka kanske ? är det de du vill ? Ja har faktiskt försökt, vart inne på dom banorna. Men det slutar med att mitt samvete sätter stopp å ja är den som är utsatt som vanligt. . Det är inte alls kul när folk kommer till mig å frågar varför du gör som du gör, JAG VET INTE.

aja, nu ska ja ta å åka till stallet tror ja, så ja blir klar nångång. Ska till jonas sen å kika på film :)

Kommentarer
Postat av: Mange L

"kevin å jens spydde ner hela kebaben," HAHA. Men henke syppde ner typ hela sängen han å ^^



2008-08-04 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0